
W kontaktach biznesowych przekaz niewerbalny jest równie istotny jak słownictwo użyte podczas rozmowy lub wystąpienia przed większą publicznością. Stąd też warto zwrócić szczególną uwagę na ten aspekt. Dobrą wiadomością jest to, że odpowiednie do sytuacji zachowanie można wyćwiczyć. Pomoc w tym zakresie proponuje kadra AKADEMII FACE Agata Jakóbczak.
W ofercie wspomnianej firmy można znaleźć między innymi szkolenie medialne, czyli kurs dla osób, które mają świadomość swoich braków w zakresie efektywnego nawiązywania relacji z kontrahentami, inwestorami i klientami, czują się podczas takich kontaktów niepewnie, są nadmiernie pobudzone, nerwowo gestykulują. Udział w spotkaniu prowadzonym przez wykwalifikowanego trenera pozwoli najpierw wskazać strefy, które wymagają poprawy, a następnie je stopniowo niwelować.
Wypracowanie odpowiednich sposobów zachowań służy poprawie wizerunku mówiącego, pomaga zbudować zaufanie otoczenia, zwiększa komfort psychiczny i pewność siebie. To pomocne narzędzie we wszelkiego rodzaju wystąpieniach zarówno prowadzonych twarzą w twarz, jak i podczas kontaktów na linii mówca-grupa. Warto skorzystać z udziału w szkoleniu medialnym, gdyż zdobyte w jego trakcie umiejętności mogą zaprocentować w przyszłości, pomagając osiągać założone cele.
Programy szkoleń, jakie można znaleźć w ofercie firmy, to odpowiedź na dostrzegane w ostatnich latach zapotrzebowanie rynkowe wśród zarówno przedstawicieli biznesowych, jak i podmiotów instytucjonalnych, zwłaszcza działających na co dzień w sektorze publicznym. Prowadzący kursy wiedzą, jak ważne dziś są odpowiednia reklama (zwłaszcza samopromocja) i generowanie przekazu, który trafia do jak najszerszego grona odbiorców. W tym celu uczą, jak mówić, by być jak najlepiej zrozumianym, jak przekonać do siebie oponentów, w jaki sposób zainteresować swoją wypowiedzią nowe osoby z otoczenia. Podczas szkoleń słuchacz poznaje rozmaite techniki, które są oparte na zasadach zachowań będących podmiotem badań w psychologii, socjologii, etyce zawodowej, należą też do biznes code'u.
Zadaniem prowadzącego spotkanie jest nie tylko przedstawienie możliwości, z jakich mogą skorzystać kursanci, ale także uwrażliwienie ich na fakt, że podobne techniki mogą być stosowane przez ich otoczenie. Sprzyja to rozróżnianiu prawdziwego przekazu.
Firmy według kategorii
Katalog produktów i usług dla każdego
Transport dla Ciebie i firmy
Rejestr usług i urządzeń elektronicznych i AGD
Usługi remontowo-budowlane
Rejestr usług dla zdrowia i urody
Baza kursów i szkoleń
Zakupy, kultura i rozrywka - baza punktów
Baza gastronomii i produktów spożywczych
Usługi z zakresu mediów i badania rynku
Finanse i ubezpieczenia - wykaz
Opieka i zabawa - wykaz produktów dla dzieci
Baza organizacji i stowarzyszeń
Obrót i zarządzanie nieruchomościami - katalog usług
Rejestr sklepów z odzieżą i obuwiem
Imprezy, śluby, okazje - baza produktów i usług