
Coraz większa liczba przedsiębiorców mających do zbycia produkt czy usługę reklamuje je na portalach społecznościowych i najczęściej jest to Facebook. Co prawda możliwość zamieszczania reklam jest płatna, ale za to narzędzia do ich tworzenia są darmowe, zatem nie jest to aż tak bardzo kosztowne, jak prowadzenie typowej kampanii reklamowej na żywo. Zaletą Facebooka jest przede wszystkim to, że reklamy docierają do ogromnej liczby odbiorców, wśród których z pewnością wielu będzie zainteresowanych ofertą reklamującej się firmy.
Pragnąc zbudować swoją markę w profesjonalny sposób, warto skorzystać z usług firmy KJ Studio zatrudniającej doskonałych fachowców w branży marketingowej znających się na strategiach i umiejących zbudować nie tylko stronę, ale także spersonalizowany fanpage firmy. Nie tylko pozwoli on zdobyć nowych klientów, ale także wzmocni wizerunek przedsiębiorstwa, co przełoży się w przyszłości na osiągnięcie założonych wcześniej celów. Specjaliści studia postarają się, aby był on nie tylko ciekawy i dynamiczny, ale także stanowił bazę do wszelkich działań związanych z reklamą.
Wielu przedsiębiorców woli się skupić na działaniach związanych z produkcją i nie ma czasu na prowadzenie fanpage, dlatego chętnie powierza jej prowadzenie fachowcom ze studia. Postarają się oni, aby był on ciekawy, zawierał najważniejsze informacje o najnowszych wydarzeniach w firmie, a także dostarczał fanom, a potencjalnym klientom rozrywki. Oczywiście klient może prowadzić sam fanpage, jednak powinien pamiętać o kilku zasadach, wśród których wymienić należy:
- publikować nowe treści 2-3 razy w tygodniu,
- zamieszczać krótkie, istotne informacje,
- starać się o urozmaicenie publikacji,
- unikać spamu,
- używać treści humorystycznych,
- zamieszczać filmiki instruktażowe,
- zaskakiwać, aby zachęcić do zaglądania na stronę.
Przestrzegając tych kilku zasad, każdy przedsiębiorca z pewnością zdoła nie tylko osiągnąć upragniony cel w postaci zwiększonych obrotów firmy, ale także poprawić wizerunek firmy i wypromować ją w internecie. Ważnym, strategicznym elementem na przyszłość jest zbudowanie społeczności wokół marki na firmowym koncie Facebooka, utrzymanie kontaktu z klientami, także z tymi potencjalnymi.
Firmy według kategorii
Katalog produktów i usług dla każdego
Transport dla Ciebie i firmy
Rejestr usług i urządzeń elektronicznych i AGD
Usługi remontowo-budowlane
Rejestr usług dla zdrowia i urody
Baza kursów i szkoleń
Zakupy, kultura i rozrywka - baza punktów
Baza gastronomii i produktów spożywczych
Usługi z zakresu mediów i badania rynku
Finanse i ubezpieczenia - wykaz
Opieka i zabawa - wykaz produktów dla dzieci
Baza organizacji i stowarzyszeń
Obrót i zarządzanie nieruchomościami - katalog usług
Rejestr sklepów z odzieżą i obuwiem
Imprezy, śluby, okazje - baza produktów i usług